Regulamin Hotelu
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Imperiall Resort & MediSpa i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub/i zapłatę zadatku i lub/i całej należności za pobyt w Imperiall Resort & MediSpa. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym Pokoju hotelowym/ Domku Lux, a także na stronie www Imperiall Resort & MediSpa: www.imperiall.pl
§2 DOBA HOTELOWA
1. Apartament/ Pokój hotelowy/ Domek Lux wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w Recepcji jak najszybciej. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej. Przy zameldowaniu dzieci, w przypadku wątpliwości Hotelu co do spełnienia przesłanki z §3 ust.2 i 3, opiekunowie zobowiązani są do okazania dokumentu poświadczającego wiek dziecka.
2. Dzieci 0-3 lat (nieukończone 3 lata na dzień wymeldowania) z wyżywieniem bezpłatnie: śpiące na łóżku z rodzicami, bez pościeli oraz ręcznika, bez lunchu. Maksymalnie dwójka dzieci do 3 roku życia pobyt bezpłatny ponad nominalny stan zakwaterowania (wiek liczony na podstawie daty z dnia wymeldowania). Każde kolejne dziecko płatne zgodne z cennikiem pobytu dzieci w hotelu w wieku 3-12 lat.
3. Dzieci 3-12 lat (nieukończone 12 lat na dzień wymeldowania) kalkulacja wg. cennika dzieci 3-12 lat.
4. Dzieci, które ukończyły 12 lat na dzień wymeldowania obowiązuje kalkulacja wg. cennika osoby dorosłej.
5. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
6. Osoby niezameldowane w Imperiall Resort & MediSpa mogą gościnnie przebywać w Apartamencie/ Pokoju/ Domku Lux od godziny 08:00 do godziny 22:00.
7. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Obiektu lub innych osobach przebywających w Obiekcie.
8. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania płatności gotówkowej w wysokości należności za cały pobyt w dniu zameldowania.
9. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie opłacony zadatek w wysokości 30% wartości w terminie 3 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.
10. W przypadku rezygnacji Gościa zadatek nie podlega zwrotowi.
11. Gość Imperiall Resort & MediSpa jest zobowiązany do dokonania opłaty za cały pobyt zadeklarowany w rezerwacji w dniu przyjazdu.
12. Hotel nie dokonuje zwrotu wniesionej opłaty w przypadku skrócenia pobytu przez Gościa w trakcie jego pobytu, chyba że skrócenie pobytu następuje z winy hotelu.
§4 USŁUGI
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
3. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
-warunki wypoczynku Gościa zgodnie z przedstawioną ofertą
-bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę
-serwis sprzątania: Apartamenty/ Pokoje Hotelowe oraz Domki Lux sprzątane są do godz. 18:00, co drugi dzień trwania pobytu;
-wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
-w miarę posiadanych możliwości udostępnić inny Apartament/ Pokój/ Domek Lux lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w Apartament/ Pokój/ Domek Lux usterki nie będą mogły być usunięte.
4. Na życzenie gościa Ośrodek świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia rzeczy wartościowych do przechowywania w czasie pobytu Gościa w Hotelu,
- przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w Ośrodku.
5. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany czasu, formy oraz miejsca posiłku zawartego w pakiecie.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Ośrodka pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość Hotelu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Ośrodek zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej lub przypisania świadczeń do pobytu Gościa za wyrządzone szkody w trakcie trwania pobytu, lub po jego wyjeździe. Do rozliczenia szkody zostanie wystawiona faktura VAT/ paragon, będąca podstawą do uregulowania zobowiązań.
3. Hotel ma prawo do obciążenia gościa za wyrządzone szkody wg. cennika wyposażenia stanowiącego załącznik nr.1 do regulaminu.
4. Niezależnie od cennika wyposażenia, Hotel zastrzega sobie prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od zakresu prac koniecznych do usunięcia uszkodzenia wg cennika szkód stanowiących załącznik nr.1 do regulaminu i prac dodatkowych.
5. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
6. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Ośrodek może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
7. Każdorazowo Gość opuszczający Apartament/ Pokój/ Domek Lux, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz i pozostawić go w recepcji.
8. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Apartament/ Pokój/ Domek Lux grzałek, żelazek elektrycznych, kuchenek i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia Hotelu.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystającego z jego usług osoby w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję Hotel o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu recepcji. Hotel zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia depozytu.
4. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie/Pokoju/Domku Lux przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc, a następnie dokona ich utylizacji.
§8 REKLAMACJE
1. Goście mają prawo do składanie reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja tylko w formie pisemnej ( forma pisemna bądź poczta elektroniczna ). Reklamacje ustne nie będą rozpatrywane.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług. Hotel nie przyjmuje reklamacji po wymeldowaniu Gościa z pobytu.
4. Czas rozpatrzenia reklamacji do 30 dni.
§9 ANIMACJE
1. Zabrania się wynoszenia zabawek z miejsca zabawy.
2. Przed przystąpieniem do zabawy dzieci muszą być pozbawione wszelkiego rodzaju ostrych przedmiotów (klucze, łańcuszki, kolczyki, itp.) mogących w jakikolwiek sposób zagrażać ich bezpieczeństwu podczas zabawy.
3. Dzieci poniżej 5 roku życia muszą być przyprowadzone i odebrane przez rodziców lub opiekunów. Pozostawione bez opieki przebywają na wyłączną odpowiedzialność rodziców (opiekunów).
4. Obsługa zastrzega sobie prawo do skrócenia pobytu dziecka w przypadku jego agresywnego zachowania powodującego zagrożenie bezpieczeństwa pobytu pozostałych uczestników zabawy.
5. Sala Zabaw nie odpowiada za skutki wynikające ze spożycia artykułów wniesionych przez dzieci lub opiekunów na teren sali zabaw.
6. Sala Zabaw nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z tytułu nie przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu.
7. Pozostałe uregulowania opisane w Regulaminie Sali Zabaw Joonglaland.
§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Hotel akceptuje obecność psów. Psy mogą przebywać tylko w Domkach Lux za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel psa jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez psa na terenie Hotelu.
2. W Apartamentach/ Pokojach/ Domkach Lux nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
3. Obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu w Budynku Głównym, Apartamentach, Pokojach, Domkach Lux oraz tarasach zewnętrznych. Palenie tylko w miejscach wyznaczonych. Nieprzestrzeganie zakazu jest równoznaczne z wyrażenie przez gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji w wysokości 1000 złotych.
4. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
5. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.
6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Apartamentach/ Pokojach/ Domkach Lux i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
7. Gość na terenie Hotelu jest zobowiązany przez cały pobyt do noszenia na ręce opaski identyfikacyjnej wydawanej w recepcji w dniu przyjazdu. Utrata, zgubienie lub zniszczenie, a także udostępnienie opaski identyfikacyjnej innym osobom, uniemożliwi Państwu korzystanie z naszych usług w pełnym zakresie. Opłata za powtórne otrzymanie opaski identyfikacyjnej wynosi 20 zł.
8. Hotel zastrzega sobie prawo do typowania pakietów do noszenia opasek w trakcie pobytu Gościa.
9. Wyposażenie ruchome/drobne: w przypadku braku, Gość zostanie obciążony zgodnie z cennikiem: załącznik nr.1
10. Opata za zgubienie karty do pokoju hotelowego lub klucza do Apartamentu/ Pokoju/ Domku Lux wynosi 50 zł.
11. Dodatkowa wymiana ręcznika/szlafroka/pościeli – opcja dodatkowo płatna zgodna z cennikiem Hotelu.
12. Wyposażenie stałe: w przypadku uszkodzeń Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową zgodną z cennikiem zakupu lub naprawy:
( załącznik nr.1 )
13. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 23:00 do godziny 07:00 rano.
14. Imperiall Resort & MediSpa zastrzega sobie prawo do zmiany godzin funkcjonowania punktów usługowych Hotelu.
Uwaga:
1. Proszę zapoznać się z naszą polityką prywatności.
ZAŁĄCZNIK NR 1 CENNIK WYPOSAŻENIA I USUNIĘCIA SZKÓD - LISTA CENA BRUTTO PLN
Czajnik z podstawką - 300 PLN
Wieszak - 30 PLN
Kosz w pokoju - 100 PLN
Kosz w łazience - 100 PLN
Suszarka do włosów - 500 PLN
Kołdra - 200 PLN
Poduszka - 100 PLN
Ręcznik duży - 100 PLN
Ręcznik mały - 80 PLN
Szlafrok - 200 PLN
Stopka - 50 PLN
Naczynia szklane 1 sztuka - 50 PLN
Naczynia ceramiczne 1 sztuka - 50 PLN
Sztućce 1 sztuka - 20 PLN
Zabrudzenie wykładziny poddające się czyszczeniu - OD 300 PLN DO 500 PLN w zależności od jakości I rozmiaru zabrudzenia
Zabrudzenie mebli poddające się czyszczeniu - OD 300 PLN DO 1000 PLN w zależności od jakości i rozmiaru zabrudzenia
Zabrudzenia lub uszkodzenia firan i zasłon - wycena indywidualna
Usunięcie resztek fizjologicznych z powierzchni - 600 PLN
Uszkodzenie mebli i ruchomości - wycena indywidualna
Uszkodzenie przycisku ROP i uruchomienie alarmu przeciwpożarowego bez uzasadnionej przyczyny - Od 1000 zł wzwyż w zależności od zaawansowania pracy służb
Zniszczenie pościeli hotelowej - 100 PLN
Palenie tytoniu w miejscach do tego niewyznaczonych - 10000 PLN
Dewastację pokoju hotelowego - kwota równoważna cenie wynajęcia pokoju przez okres wyłączenia go ze sprzedaży oraz koszty usunięcia szkód
ul. Północna 6, Sianożęty
78-111 Ustronie Morskie